verkooppresentatie

Het belang van een professionele verkooppresentatie wordt nog te vaak onderschat. Je krijgt namelijk slechts 1 kans om een goeie eerste indruk na te laten. Geef je vertegenwoordigers dat extra duwtje in de rug en stuur ze op pad met een krachtige PowerPoint. Gegarandeerd geeft dit een boost aan je omzet!

Zakenman en vrouw zitten in vergaderzaal en drinken koffie tijdens de verkooppresentatie.

boodschap-herhaling.

De opbouw van een verkooppresentatie vergt een specifieke aanpak. Onze vuistregel is om te werken met het principe van boodschap-herhaling. Hierbij geef je eerste een korte intro van wat je zal vertellen, daarna volgt de uiteenzetting en op het einde vat je nog even samen wat je precies verteld hebt. Op die manier komt de boodschap verschillende keren binnen en blijft de essentie beter hangen. Simpel, maar heel effectief.

Zakenmensen schudden handen op geslaagde overeenkomst.

interactieve opzet

We maken een verkooppresentatie op alsof het een website is. Verschillende technieken zorgen ervoor dat je snel kan navigeren tussen verschillende topics. Stel dus vragen aan je klant en achterhaal zo waar zijn of haar interesses liggen. Stem je verkoopverhaal hierop af en zorg telkens voor een gepersonaliseerd gesprek. Je klant zal dit zeker waarderen.

Ontwerper bekijkt foto's om te gebruiken in verkooppresentatie.

visuele focus.

Een professionele PowerPoint wordt gekenmerkt door een sterke visuele benadering. Het gebruik van sprekende beelden, verklarende iconen en bewust uitgekozen animaties, ondersteunt de verkoper. Met behulp van logisch ingestelde kliks laten we de elementen geleidelijk verschijnen, waardoor je je presentatie samen met je uiteenzetting opbouwt. Ook bij online verkoopgesprekken een geapprecieerde ondersteuning.

ook interesse in een interactieve verkooppresentatie?

Je wordt van je sokken geblazen tijdens een live demo.
Neem contact op voor een afspraak.

blaas mij omver